Nekad Lenzy | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenzy

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? justin

Vad är ditt discord namn? Lenzy_74

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2024

Berätta om din karaktär. min karektär är en arbetslös kille som ska följa sin pappas spår genom att bli polis för jag vill ta fast dom som dödade min pappa i en skåttlosning som hände när jag var 10 år gamal. Jag är 187lång och är stark och smal som gillar bilar och hänga med vänner och familj. jag har körkort och den fritiden jag har brukar jag vara med min tjej som heter felisia där vi är i våran lägenhet i stan och åka och äta på fina resturanger där vi kan äta oss mätta

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra bra saker ifrån mig och inte vinna varenda senario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man inte behöver vinna varända senario som man är med i att man kan vinna senariot ibland och förlora vissa så påda spelarna har roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm tillexempel att man dödar nån från sin bill t.ex. att man kör på och dödar och man bara fotsätter köra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på några servar och jag har inte varit problemspelar. och jag har haft bra rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag kommer på just nu.

Nekad. Utveckla svaren. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka