Accepterad lenoxyeye | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lenoxyeye

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad är ditt discord namn? lenox#5919

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Hegge Keyta 33 år, Han bor för tillfället inte på nått specifikt ställ, men förhoppningsvis blir detta stället ett riktigt hem, Under hans uppväxt hade han det tufft men även väldigt bra, Han växte upp i Göteborg med sin far Ibrahim Keyta och sin mor Ada Omar även sina två brorsor Abdi och Ayo. Dem hade det väldigt bra i Göteborg han gick i en bra skola, han hade många kompisar och en familj som hade det bra. När han fyllde 17 år blev hans mor väldigt sjuk, efter 1.5 månaders tid fick dem reda på att hon hade cancer i hjärnan som dem ej kunde få bort, dem hade testat allt från Mediciner till operationer men inget hade funkat, och bara efter några dagars väntan på att cancern skulle minska så avled hon på sjukhuset. Efter sin mors död kom Hegge in i en fruktansvärd jobbig depression som drog ner på hans både fysiska och psykiska hälsa. Han hoppade av gymnasiet och började jobba i hans pappas resturang som servitör. Efter ett ganska bra tag börja han hänga med sin lite äldre brorsa Ayo som för tillfället va med i en liten organisation. En dag kom Ayo in till Hegges rum och gav han en väska, Ayo sa att Hegge skulle ta denna väska till soptunnan på baksidan av bion som låg några kvarter bort så skulle han få lite pengar för det. Hegge kände att lite extra pengar skulle inte skada så han rörde sig dit, och när han va där och skulle lägga ner väskan blev han påhoppad av 3 maskerade män. Sekunden Hegge låg där blodig och blev sparkad på trodde han att det va över. Men efter 1,5 timme tyckte Ayo att nått inte stämde, så lång tid tar det ej att lämna väskan och komma hem igen. Så Ayo bestämde sig för att ta sig det, och när han kom dit såg han Hegge helt blodig på marken, Ayo drog upp sin
mobil och snabbt ringde 112. När han togs till sjukhuset ringde Ayo deras far och sa att han skulle ta sig till sjukhuset snabbt. När dem kom dit såg dem Hegge men dem fick ej träffa han för dem höll på och undersökte han och gjorde det dem kunde för att rädda han.
Efter nån månad va han på bena igen och valde att flytta därifrån efter allt som hänt, och då flytta han till Borås och börja plugga till polis, efter ett par år utav utbildning ansökte han till polis. Efter han blev polis har han aldrig råkat ut för något liknande igen. Där har han då jobbat efter det men nu har han avgått därifrån och rör sig mot New Limits. Detta har format han till den personen han är snäll och omtänksam men extremt bestämd om han tycker nån gör fel, då kan du räkna med att den som gjort fel kommer få höra det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att jag kommer utcveckla min rp samt andras rp för att jag vill ha den sociala rpn på unive som i nutiden finns men den ska utökas och det ska jag hjälpa tilll med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man rpar att din motståndare kan vinna nån gång ett scenario är för att det ska vara kul för båda personerna sen att du rpar att den andra vinner

Hur hittade du Unive? jag har sett den i toppen och vill testa varför spelar så många för den är bra darför vill jag testa

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intverju, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka