Nekad LennyS | Ansökan till servervakt (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LennyS

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Användarnamn: LennyS

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Petersson

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2003

Vad heter du på discord? Mehmet - Jackson#2676

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 17-22 ibland kan jag köra tidigare

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en person som tar RP på en väldigt hög seriös nivå, och har testat på dom jobben som kräver mycket RP-nivå såsom Sjukvården, där jag var Biträdande ett tag efter Robin slutade, då var det jag och 2 andra Biträdande som fick styra upp kåren igen. För att sammanfatta är jag en person som tar RP på en hög nivå och hatar när folk går OOC, failRPar, och förstör för andra.

Varför vill du bli servervakt? Jag blev rdmad och kidnappad på en sen kväll, när det inte var några mods> som var inne och jag kunde inte göra någonting just då. Jag vet att det här kan hända för många flera spelare. Jag vill kunna vara med och hjälpa till att optimera spel kvaliteten så mycket som jag kan, så folk inte behöver bli rdmade från folk ifrån andra servrar osv.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är whitelistad sen ett bra tag tillbaka

Har du varit bannad på serven förut? Ja, en gång när jag var ny till servern och inte förstod att man inte fick åka ifrån någon som hade kniv på en. Jag har också blivit bannad av ett misstag men den blev överklagad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka