Accepterad Lenny S | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

• Trådskapare Trådskapare Lenny S
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
L

Lenny S

Gäst
Ange ditt födelsedatum: 9 Juli 2021

Vad heter du på discord? A$APP#9999

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Cirka 450 - 500 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Mycket aktiv då det är sommarlov! kommer rp.a inprincip varenda dag
-----------
När det inte är sommarlov ⬆
-----------
Mån: 16:00-22:30
Tis: 16:00-22:30
Ons: 15:35-23:30
Tors: 16:00-22:30
Fre: 14:00 - hur länge jag vill
Lör: 12:30 - hur länge jag vill
Sön: 12:30-22:30

Vad heter du? Lenny

Hur gammal är du? Född 1981-07-09 / 40 år gammal ingame

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att det sker mycket kriminella handlinga samt att folk använder olagliga substanser ganska ofta. Jag vill få stopp på detta så därför vill jag bli poliks. Jag är väldigt kunnig inom polisen då jag rp:at mycket tidigare! Jag har så mycket erfarenheter. JAg vill också blio polis för att skydda staden, vill ju inte att folk ska behöva gå runt men en skott säker väst för att känna sig trygg utan jag vill att staden ska bli bättre!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polis yrket är nog hur man hanterar / behandlar personer som antligen är skadade eller friska, att man är schysst mot alla kollegor och att man inte är dum mot någon samt att man ska sköta sitt jobb och inte lalla runt.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet ganska mycket om yrket. De pratar i frekvenser i deras kom-radio. de patrullerar nästan alltid 2 och 2, vet om de flesta reglerna som pl 10 samt pl 13. Jag vet också om alla stegen inom polisen ⬇
---------
Aspirant
Assistent
Assistent år4
Kriminal Inspektör
Kriminal Kommissarie
Polissekreterare
Polisintendent
Polismästare
Bitr. Direktör
Direktör
Bitr. Rikspolischef
Rikspolischef
----------
Jag vet också mycket om hur man behandlar folk i rätta lägen, hur man gör rätt och vad som är fel!

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, har varit polis på Flera servrar tidigare!
-------
Servrar⬇
DSRP
Lynx RP
Motivation RP
Nätverket City RP
Sweden City RP
Makt RP och några fler
Infinity RP
--------
Jag vet om alla reglerna / de flesta!
PL 1
Som ett led i samhällets verksamhet för att hämta rättvisa och trygghet ska polisens arbete syfta till att upprätthålla allmän ordning och säkerhet samt att i övrigt tillförsäkra allmänheten skydd och annan hjälp.
PL 2 | Förebygga, förhindra och upptäcka brottslig verksamhet och andra störningar av den allmänna ordningen eller säkerheten, 2. övervaka den allmänna ordningen och säkerheten och ingripa när störningar har inträffat,
PL 2 a | Polismyndigheten får bedriva särskilt personsäkerhetsarbete i fråga om vittnen och andra hotade personer.
PL 2 b | En avdelning som på nationell nivå leder och samordnar viss polisverksamhet (Nationella operativa avdelningen)

Finns PL 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 10 a, 11 och MYCKET mera!

Hur är du som person? Jag är snäll, rolig, charmig, dålig humor, seriös!

Irl⬆ | Ingame⬇

Min karaktär Heter Lenny och han är sträng, rolig, charmig, dålig humor, seriös!

Är det något vi bör veta om dig? Asså ja, jag har adhd men det är la inte så intressant?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka