Nekad lenny lenartson | Medlem ansökning [Fille]

• Trådskapare Trådskapare lenny lenartson
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L

lenny lenartson

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199076582636/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? rasse#8784

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Lenny Lennartson han växte upp i en stad som heter Gävle när han va 9 så var han ,ed om en bilolycka som gjorde så han tappade sina tidigaste minnen och fick lära om sig det mästa på nytt så och när han blev äldre byggde han ett stort intresse av bilar och nu försöker han följa sin dröm inom att jobba som bil försäljare eller bygga eget bil företag. han e också en snäll och prat glad person som tycker om att vara med mycket vänner på fritiden och vara mycket ute och fästa

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har mycket erfarenheter inom rp hög rp nivå rolig spel kamrat samt e jag en väldigt trevlig person och har ingen server att köra på för tillfället så tyckte att unive såg ut att va en bra server

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög rp nivå roliga scenarion hjälp inom yrken

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara du ska vinna scenariot till exempel att i et rån eller bil jakt ska polisen ha lika stor skans att vinna ett scenario såm du och att det inte bara går utt på vad du vill

Hur hittade du Unive? så en köra det på youtube och kände att det såg ut att va en bra server så jag tog mig hit och vill ge unive en skans

Tillbaka