Accepterad Lenny Gustafsson | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenny Gustafsson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: Lenny Gustafsson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198256504282/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Theswedishboy12

Vad är din discord tagg? Huug#9635

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ska jag vara helt ärlig har jag ingen aning. Det verkar ha blivit ett missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade önskat att jag kunde förklara situationen bättre men känns som det har blivit ett missförstånd. Det som hände var då att jag nyss hade vaknat upp efter att ha blivit medvetslös efter att jag ramlat ner i en trappa. När jag sedan reser mig upp och ska gå därifrån så väntar jag en stund för att piggna till. Efter det träffar jag några som jag inte riktigt känner men dem visste vem jag var och jag visste vem dem var så jag sätter mig där bak på någon av deras motorcyklar i några sekunder men blir sedan bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag upplever det som en felaktig ban för det verkar som en staff har tagit fel person för i mina ögon upplever jag inte att sitta på en motorcykel efter att ha varit medvetslös associeras med powergaming.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft två tidigare bans av RDM och trollare. Dessa bans fick jag när jag var ny på servern och när jag var väldigt ansvarslös. Jag råkade slå någon och fick ban för RDM. Den banen var ett stort misstag av mig att slå till någon och jag lärde mig att spela mer med sunt förnuft och inte använda knyt nävarna när någon kränker en med ord. Andra banen blev ett missförstånd då min karaktär upplevdes lite oseriös fast den egentligen inte var det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt. Jag hade gärna velat få förklarat till mig. Staffen som banna mig sa att jag hade kört på någon i en bil men det hade jag inte gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte riktigt. Märklig situation så svårt att svara på denna frågan.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka