Accepterad Lenny Gustafsson | Ansökan till servervakt [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenny Gustafsson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: Lenny Gustafsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2004

Vad heter du på discord? Huug#9635

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 16-21 på vardagar och allt från 11-19 på dagen men nästan alltid 20-02 på kvällen/natten under helgen

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag passar väldigt bra in på den rollen pågrund av att jag är en oehört aktiv samt dedikerad spelare och försöker mitt yttersta att bidra till ett bättre och seriösare community
utifrån de jag kan göra. Det betyder att jag försöker just nu och kommer försöka som servervakt rensa servern på spelare som bara är där för att förstöra. Trots grymma staffs som är väldigt aktiva så kan det alltid vara
bra med några extra ögon som håller koll på oseriösa rpare. Jag vill därför bli servervakt för att underlätta jobbet för staffsen samtidigt som jag bidrar med ett bättre klimat på servern. Jag stöter ofta på problem som inte alltid är
super stora och det skulle underlätta om jag kunde ta hand om det själv istället för att skriva massa reports och stressa staffs när dem är upptagna med annat. Trots att man snabbt vill hantera en situation när någon gör något fel
så är jag väldigt bra på att behålla lugnet under hetsiska situationer och utan att stressa upp mig gör jag mitt jobb. Samt är jag bra på att behålla lugnet när jag diskuterar med folk som är väldigt upprörda och på så sätt är det en bra
egenskap för mig som ska hjälpa till att "vakta" servern.

Varför vill du bli servervakt? Får ursäkta om det besvarades för mycket i föregående frågan men jag vill bli servervakt för att styra upp klimatet på servern om det är mycket oseriösa rpare som är där för att förstöra när staffs är upptagna. Jag vill även ge nya samt rutinerade spelare en roligare och trevligare spel upplevelse genom att sparka oseriösa spelare. Som jag har nämnt tidigare så vill jag underlätta jobbet för staffs utan att behöva skicka in flertal reports vid varje tillfälle då det har skett ett regelbrott.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag :)

Har du varit bannad på serven förut? Ja det har jag faktiskt. Däremot inga större bans utan har varit mer utav missförstånd som enkelt har gått att reda ut med staffs efter scenariot.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka