Nekad lennstromvvv | Medlem ansökning [Sandberg] [SvampBob{

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lennstromvvv

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199143669910/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? lennstromvvv#7110

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007

Berätta om din karaktär. ? Abdi mohammed en född och upvuxen i bosnien.. Abdi är öppen för att starta konversationer med nytt folk men muckar man med honom kan man få en uppläxning (inget slagsmål bara snack). . Skapa gärna nya vändkretsar och vänlig mot vänliga personer. Abdi har alltid varit intresserad i den kriminella världen och därför är han med i ett lite halv kriminellt gäng som plockar och tillverkar knark. Det började med att Abdi var en springpojke men nu för tillfället så har Abdi blivit mer och mer viktig i gruppen. Abdi är nu en full medlem men en kille i gänget försöker ta Abdis plats och är otrevlig mot abdi och då bestämmer sig Abdi för att döda han sen flyr han från landet och har nu landat i denna stad och vill nu nå sina drömmar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag borde bli medlem på unive så att jag kan få förmonerna och fördelarna till att tex skaffa bättre jobb och ha lite mer frihet och tillit i staden. Får jag medlemskap kommer det påverka mig positivt och göra min rp bättre och roligare och så jag kan hjälpa andra som inte är lika bra som jag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör att jag är intresserad av unive är mest för att det är en skitkul server att spela på och rp nivån på dem som inte ens har medlemskap är förvånadsvärts hög. Eftersom att det alltid är så många spelare inne på servern gör det att man för mer tid till att rpa och att det alltid är mycket folk i närheten och det för så att man måste rpa mer och då blir man bättre och bättre hela tiden. Unive är den bästa servern om man tänker på lag och sånt andra servrar är inte på samma nivå som unive och andra servrar har väldigt mycket fps drop och annat lag.

Hur hittade du Unive? igenom mina kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna utveckla min rp nivå till högsta potensial

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Asså mittmål jag vill uppnå är att bli chef på mekonomen det är ett väldigt högt mål men med rätt tid och inställning är det nog inte helt omöjligt.
Men annars är det mest att bli bättre på att rpa.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nopp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka