Nekad Lennoxaxelsson | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197994161632

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad är din discord tagg? AXELSSON#4686

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-01 213002.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig pågrund av combat logg för jag gjorde fel och inte följde relgerna som man skuille göra och jag förstår precis varför att staffs valde att banna mig och ångrar det sjuk mycket. Och jag förstår hur detta påverkar rp på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen av ett kriminellt gäng och dem tog mig till deras garage för att kidnappa mig och efter en stund så tog dem med mig i deras bil och körde iväg och sen så tog dem mig till vattnet och döda mig, Efter ungefär 2 min så lämnade jag unive efter jag hade blivit 12ad och dagen efter frågade jag om ress. Det var ungefär 2 månader sedan och ångrar det jätte mycket och jag vill vara tillbaka på denna fina server och bidra med en god Rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, detta var ingen felaktig ban. Jag erkänner och staffsen hade helt rätt i att permanent banna mig för detta. Jag fröstår varför jag blev bannad och detta skulle aldrig upprepas igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad tidigare och det har varit till exempel att jag hoppade fram med cykeln så att det går fortare och att jag lallat på piren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunna göra annorlunda är att jag skulle kunnat blöda ut och haft tålamodet att vänta och sen inte frågat om ress dagen efter. Jag vet hur konsekvenserna blir och ifall ni tar tillbaka mig så lovar jag att jag rpar på ett seriöst sätt och aldrig kommer göra något liknande igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort. Efter min bann så har jag lärt mig att ALDRIG combat logga eller fråga om ress dagen efter och rpa på ett bra sätt. För det får serven att bli dubbelt så mycket roligare för alla som rpar på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni inte vill ha spam i pm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka