Nekad Lennoxaxelsson | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197994161632

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad är din discord tagg? AXELSSON#4686

Vem var det som bannade dig? hhjknr

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-01 213002.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig pågrund utav combat logging och combat loggning är en jätte stor del på denna fina servern unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag blev tagen av ett gäng och dem tog mig till ett ställe sen så dödade dem mig och sen väntade jag ungefär 2 min och sen behövde jag dra från datorn och loggade ut. Men det va ungefär för 2 månader sen detta hända och vill komma tillbaka och spela på denna fantastiska servern unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte någon felaktig ban för det va jag som gjorde fel som lämnade för snabbt och jag kunde istället vänta tills jag hade blödit ut eller något sådant.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag blivit, Det har varit till exempel att jag har lallat på piren och kanske hoppat fram med cykeln så det går fortare fram och jag har tagit lärdom av mina bans och även denna bannen har jag tagit en jätte stor lärdom av. Jag vill gärna komma tillbaka till denna fantastiska servern unive och bida till en god RP nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna vänta tills jag blödigt ut och bara haft tålamod och vänta istället att ha lämnat så tidigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort! jag har tagit en jätte stor lärdom av denna ban och vill gärna komma tillbaka och bida till en god RP nivå och bara åka runt och ha roligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni inte vill ha spam i pm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka