Accepterad Lennoxaxelsson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197994161632

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad är din discord tagg? AXELSSON#4686

Vem var det som bannade dig? Oge

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-04 175215.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig pågrund utav det var en grabb som kom fram och slog mig och kallade mig massor av saker så då slog jag tillbaks och sen blev han medvetslös som absolut inte var meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid torget och sen kom det fram en grabb som kom fram och slog mig en gång och då slog jag tillbaks men då slog han mig mera och kalla mig för fula saker och då slog jag honom också men då vart han medvetslös och då lyfta jag upp han och tänkte ta han till sjukhuset men han inte det och jag ångrar verkligen att jag slog så många gånger och att det aldrig ska ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men jag tog ju själv försvar från början för att han kom fram till mig och började slå mig och kalla mig för dumma saker men jag slog han lite värre som jag ångrar och att det aldrig kommer hända igen för nu vet jag ocskå vilka konsekvenser det kan bli.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag blivit, och det har varit till exempel copbait när jag ville få polisens uppmärksamhet och det var också onödigt och det har inte upprepas något mer heller och det kommer inte göra de för att det är mycket roligare att rpa på ett bättre sätt och det som hände nu kommer inte att upprepas något för vet nu att konsekvenserna inte blir så roliga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort mycket annorlunda genom att inte slå tilllbaks på den grabben och sprungit där ifrån och ringt polisen istället för att slå tillbaka och göra det värre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort, att man inte ska slå tillbaka och försöka göra på ett mycket bättre sätt att kanske ringa polisen eller sprungit därifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni inte vill ha spam i pm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka