Accepterad Lennoxaxelsson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197994161632

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad är din discord tagg? AXELSSON#4686

Vem var det som bannade dig? MrPotato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-24 150330.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag VDM, men jag körde inte snabbt på personen och jag bad om ursäkt hur han sa att det var lungt och det händer ibland. Det var ett stort misstag och absolut aldrig händer igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg till sjukhuset och skulle hämta en kompis men då cyklade en person mitt ut på vägen och råkade köra på honom men jag bad om ursäkt och han förlåte mig och bad också om ursäkt för han cykla mitt i vägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Del viss vart det en felaktig pågrund utav han cyklade rakt ut i vägen när jag kom körande men det var ju VDM men jag hann tyvär inte att bromsa när han kom körande. Men fortstår också er om att det var VDM för tyvär så såg ni inte det som hände från början, Men jag bad om ursäkt och han också. Jag ska kolla mera noggrant nästa gång och han skulle inte köra rakt ut i vägen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidiagre bans har varit lall inte alla men det har jag tagit lärdom av att inte lalla mera och det har jag inte gjort och det kommer aldrig att ske igen för jag vet vad konsekvenserna blir av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna kolla lite mer noggrant men samtidigt så körde han rakt ut i vägen, Och jag ska köra mera lugnt nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort, Jag ska inte köra lika fort och kolla lite mer runt omkring mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni inte vill ha spam i pm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka