Accepterad Lennie Small | Whitelist ansökning {Alex / Goggle | Minierkan}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennie Small

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198346197410/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jeff Hansson

Vad är ditt discord namn? Lennie Small#0292

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jeff Eronen. Han är 18 år gammal. Han är snäll, generös och omtänksam men kan dock ha andra sidor. Han har ett riktigt finskt temperament. när han väl blir arg så blir han riktigt arg. Han har grova humörsvängningar. Han dröm har alltid varit att bli en krig personen dock har han aldrig planterat rollen som chef. Han ä'r med den personen man kan ha stort tillit till och även oftasdt nära den som bestämmer. Han tål inte för mycket färgämnen och kan inte heller äta ketchup för att han riskerar då utslag. Hans intressen är att kolla fotboll, hockey, spela fotboll och umgås med vänner och familjen. Han försöker undvika bråk och slagsmål om han inte måste. Han har aldrig varit en del av något kriminellt gäng eller utfört kriminella handlingar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser att jag bör bli whitelistad för att jag då får jag tillgång till förmåner inte alla har som till exempel jobb och andra saker. Jag kommer bidra till hög roleplay nivå och kommer kunna bidra till att hjälpa andra med roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag borde bli whitelistad på just denna servern för att jag kommer att kunna fullfölja så realiskt roleplay som möjligt om jag skulle bli accepterad. Jag kan även vara del av andra saker som jag inte kan ta del av just nu. Jag kan då även hjälpa andra spelare att uppnå full roleplay nivå.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har ca 200 timmar på fiveM då jag tidigare spelat på roleplay servern Mafia city

Hur hittade du Multistaden? jag har läst att det är en av sveriges bästa roleplay servrar och därför var jag tvungen att testa.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på denna eller någon annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar ej på någon annan server än denna.

Vidare till muntlig intervju i discorden, sätt dig i väntar på intervju så kommer vi ta den så fort som möjligt. Lycka till
684508877794181128.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka