Accepterad Lennie Small | Ban överklagan [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennie Small

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198346197410/

Ditt Hex-ID: 11000011700d9a2

Vad är din discord tagg? Lennie Small#0292

Vem var det som bannade dig? Sr.Mod Frida

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 23 timmar och 54 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bug Abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom anser väl att jag har gått emot reglerna men det var snarare så att jag inte kunde få ner menyn efter jag sålde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte och skulle sälja av mitt kokain och sedan när jag sålt det så åkte jag vidare men menyn var kvar. Kunde inte få ner den och sedan så stod det loading storymode.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att den var felaktig dock så var det svårt för Frida att förstå. Hon gjorde rätt men samtidigt så gjorde jag inte fel utan det var så att menyn inte ville stängas och därför bannades jag. Jag anser att jag borde ha väntat vid platsen när menyn inte stängdes istället för att börja åka. Jag anser dock inte att jag gjorde något fel då jag sålde av allt mitt kokain innan jag åkte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare ban men den var felaktig då det var d-sync och jag blev bannad för powergaming pågrund av det. jag tog upp detta med staffsen och då löste vi problemet tillsammans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha restartat spelet eller väntat vid platsen så att det inte blev någon missförstånd mellan mig och någon annan staff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska stanna kvar även fast det blir något fel som denna gången då jag blev bannad för Bug Abuse fast jag aldrig skulle göra detta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka