Nekad Lennie Small | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennie Small

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jeff Hansson

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2004

Vad heter du på discord? Lennie Small#0292

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på veckorna mellan ungefär 16:00-23:00 och helgen lite varierat. Tiderna kan variera lite

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på multistaden i ungefär 2 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till att folk följer reglerna som dom ska och även ta bort och sv-banna dom som inte följer reglerna. Folk som säger opassande saker kommer jag varna till en början och gör dom en sak flera gånger så blir det en ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag vill hjälpa att öka RP nivån på servern och jag anser att det kan bli bättre om jag kan bli servervakt. jag tycker att det är den bästa svenska rp servern och därför vill jag även kunna hjälpa till att få folk följer de regler som gäller.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag anser att jag skulle kunna bidra till att multistaden blir bättre en bättre plats för att jag har en hög RP nivå och kan reglerna utantill.

Varför ska just du bli servervakt? Jag borde bli servervakt för att jag kan reglerna och vill kunna bidra till servern. Jag vill att RP nivån ska bli bättre och jag tror att den kan bli det om jag blir servervakt på servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag är trött på folk som pratar ooc ingame och då kan man få ett stopp på det om jag kan bli det. Jag vill även få förmåner att kunna sv banna folk som inte följer andra regler.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dom vanligaste som finns som servervakt /svban (id) (anledning) - Som ger en avstängning på 30 min /kick (id) (anledning) /revive (id) /dv

Är du whitelistad på serven? jag är whitelistad på servern och har varit nästan sedan jag började spela på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har inte varit bannad någon gång

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka