Lenniboy13
Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? Little Khuksy
Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min Karaktär heter Lars Göranson och är 30 år gammal och har en dröm att va polis och hjälpa alla medborgare på serven.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snabb Smart Tålig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Lars har vuxit upp med mycket våld i huset där hans pappa dricker mycket och hans mamma har 2 jobb. Lars har alltid kämpat för rättvisa och har alltid velat bli polis för att minska våld i folks liv
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och skön rp som polis. Jag kommer även börja stream senare hade jag tänk så ska bidra med social rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vins i ett scenario så menar man att man ska göra scenarion som är roliga för både krim rp och polis rp.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har hänt att man har rpat lite för lite på skador tillexmpel. Då har jag lärt mig att skriva /me ont eller att skrika ajj
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasism Toxicitet
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt discord namn? Little Khuksy
Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min Karaktär heter Lars Göranson och är 30 år gammal och har en dröm att va polis och hjälpa alla medborgare på serven.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snabb Smart Tålig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Lars har vuxit upp med mycket våld i huset där hans pappa dricker mycket och hans mamma har 2 jobb. Lars har alltid kämpat för rättvisa och har alltid velat bli polis för att minska våld i folks liv
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och skön rp som polis. Jag kommer även börja stream senare hade jag tänk så ska bidra med social rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vins i ett scenario så menar man att man ska göra scenarion som är roliga för både krim rp och polis rp.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har hänt att man har rpat lite för lite på skador tillexmpel. Då har jag lärt mig att skriva /me ont eller att skrika ajj
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasism Toxicitet
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej