Nekad Lenniboy13 | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenniboy13

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lennox

Vad är ditt discord namn? littlekhusky

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2013

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Leo Bergman och är 25 Leo är väldigt intresserad av polismyndigheten och har tidiga erfarenheter i polismyndigheten. Leo har en stark relation med sin familj. Leo gillar att kolla på fotboll när han var ung. Men i den här staden ska han plugga till polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bidra med en social RP och kommer försöka göra så alla har det så roligt som möjligt och bara vara trevlig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att men ska låta folk vinna vissa scenarion och inte vinna alla scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Power gaming det är att man ska tillit sampel skrika aj om man krokar eller blir skjuten och meta gaming det är att man pratar men någon utan får spelat och ger information

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har spelat på flera servrar har varit Krim och medlem Staff har varit polis och har ägt Blods

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka