Lenniboy13
Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? Little Khuksy
Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min Karaktär heter Lars Göranson och är 30 år gammal och har en dröm att va polis och hjälpa alla medborgare på serven.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snabb Smart Tålig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Lars har vuxit upp med mycket våld i huset där hans pappa dricker mycket och hans mamma har 2 jobb. Lars har alltid kämpat för rättvisa och har alltid velat bli polis för att minska våld i folks liv
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och unik rp och kommer nog att börja streama som polis fram över om allt går som jag har tänkt mig.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det man menar med motpartens vinst i scenarion är att det ska va roligt från både sidorna alltså krim sidan och polis sidan. Och att inte alltid dom som är krim viner scenarion
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har hänt att man har rpat lite för lite på skador tillexmpel. Då har jag lärt mig att skriva /me ont eller att skrika ajj
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasism Toxicitet
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt discord namn? Little Khuksy
Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min Karaktär heter Lars Göranson och är 30 år gammal och har en dröm att va polis och hjälpa alla medborgare på serven.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snabb Smart Tålig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Lars har vuxit upp med mycket våld i huset där hans pappa dricker mycket och hans mamma har 2 jobb. Lars har alltid kämpat för rättvisa och har alltid velat bli polis för att minska våld i folks liv
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och unik rp och kommer nog att börja streama som polis fram över om allt går som jag har tänkt mig.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det man menar med motpartens vinst i scenarion är att det ska va roligt från både sidorna alltså krim sidan och polis sidan. Och att inte alltid dom som är krim viner scenarion
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har hänt att man har rpat lite för lite på skador tillexmpel. Då har jag lärt mig att skriva /me ont eller att skrika ajj
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasism Toxicitet
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej