Nekad Lenniboy13 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenniboy13

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Little Khuksy

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min Karaktär heter Lars Göranson och är 30 år gammal och har en dröm att va polis och hjälpa alla medborgare på serven.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snabb Smart Tålig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Lars har vuxit upp med mycket våld i huset där hans pappa dricker mycket och hans mamma har 2 jobb. Lars har alltid kämpat för rättvisa och har alltid velat bli polis för att minska våld i folks liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig rolig och social rp. Men någon som inte är för lalli och har ett unikt rp sett. Samt så kommer jag tänka på motpartens vinst det innebär att det ska bli kul för den krim sidan och polis sidan kan man säga

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vins menas med att det ska va kul för båda sidorna i ett sinario som exempel om det är det bank rån så ska dom inte bara flyga iväg med en helikopter istället så kan man ha en liten biljakt innan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har hänt att man har rpat lite för lite på skador tillexmpel. Då har jag lärt mig att skriva /me ont eller att skrika ajj

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasism Toxicitet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? den frågan om selar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? är både ja och nej är det nu men om ni godkänner denna ansökan så kommer jag lämna servern

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka