Nekad Lennarttt | Medlem ansökning[Karimooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lennarttt

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086176592/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Terminator x#6090

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lennart gustavson född 1997-04-21,Har intressen i bilar och fotboll. har haft en dålig upväxt min pappa har druckit och jag gillar och fiska och köra bil på fritiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra scenarion som även är roliga för alla som är med i scenariot. RP:are skulle jag säga som alltid försöker bidra med bra rp när jag spelar. Hoppas också att jag kan bli servervakt elr något.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra rp och många bra scenarion utan lall och försöka göra så att ett scenario blir roligt för alla som är med i det. Jag hoppas också att jag kan bli servervakt elr staff iallafall något sånt. Och det vill jag för att förbättra just rpen inom servern och så.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex om min kompis säger skit om polisen ska jag stå på polisens sida

Hur hittade du Unive? Min kompis sa (hallå kolla in unive på fiveM det är skit kul jag provar och tycker det är skit kul så jag fortsätter spela och nu är jag här)

Tillbaka