Nekad LennartKing123 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LennartKing123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Djurbäck

Vad är ditt discord namn? Snus_gubbe

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Jimmy Karlsson och är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Söker adrenalin, fartfylld, stissig/orolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jimmys bakgrund är tuff. Hans föreldrar skiljdes när han var ung. Hans pappa var alkolist och hans mamma var tvungen att uppfostra och ta hand om Jimmy på egen hand. Jimmy vill nu när han har blivit äldre få hemd på sin pappa för han hade lämnat Jimmy och hans mamma. Jimmy väljer att söka sig till den kriminella världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har bott i fler tal städer innan och är en erfaren RP spelare. Jag kan bidra med bra RP, hjälpa folk att komma in i RP som inte är lika erfarna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inom spelvärlden medvetet eller omedvetet agerar på ett sätt som gynnar din motståndares karaktär istället för din egen vilket bryter mot reglerna och förstör spänningen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (random deathmatch) Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket. Copbait. Exempel: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Finns inte så mycket mer att berätta.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

Vad kan du bidra med till serverns RP?
+
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Jag kan erbjuda med en bra karaktär med bra RP. Jimmy har även planer på att starta upp ett nytt kriminellt nätverk samt en motorcykel affär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario: att man ibland måste göra saker som är dåligt för sin egen karaktär för att uppnå bättre RP.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka