Nekad Lennart69Horses | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart69Horses

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198274262415/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? Lennart69horses#8089

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Michael Jordan är 58 år gammal och bor ensam i en förort utanför Stockholm. Han gillar att åka upp i bergen och han gillar fartfyllda äventyr. Utöver sitt snowboardåkande gillar han att åka till varma länder och surfa, han är också väldigt teknisk och bra på datorer. Han är spontan och tar livet som det kommer.
Han försöker alltid göra det mesta av det han får, hans motto är att fånga dagen och att man aldrig är för gammal för att göra det man vill.
I sitt hemland Irak var han tvungen att fly för att undvika dödsstraff. Han älskar sin mamma mest av allt som bor i Irak och hans värsta rädsla är att någonting dåligt skulle hända mot henne. Det är ifrån hans mamma som han vill leva livet till det fulla. Michael pappa lämnade vid tidig ålder och hans mamma behövde ta han dom honom själv. Hon har alltid haft en hög arbetsmoral och det är något som Michael har ärvt. Han har alltid varit intresserad av världen och han älskar att utforska. Michael gillar också teknik och är väldigt intresserad av att lära sig.
Michaels största dröm är att lyckas i livet och sprida glädje till alla.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med seriös rp samt göra det roligare för andra. Jag spelar fivem nästan varje dag och jag lär mig mer och mer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna är den största och bästa Svenska RP servern, klart man vil bli whitelist.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill göra allting roligare för andra med hjälp av hög rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka