Nekad Lennart69Horses | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart69Horses

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274262415/

Ditt Hex-ID: 110000112b7358f

Vad är din discord tagg? Lennart69horses#8089

Vem var det som bannade dig? GrebbeN

Hur lång tid var din ban? 14 dagar 23 timmar 53 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM ~GrebbeN. Återstår: 14 dagar 23 timmar 53 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang runt med kniv och försökte döda den andra personen som taseade mig och dödade min två kompisar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis köpt mina vapen från jaktstället och köpt jaktlicens, jag skulle åka och lämna de men så skulle jag ta en jobbintervju på Trygghansa, plötsligt kom det in en kille och elchockade mina kompisar och mig så jag tog ut mina vapen i självförsvar men jag visste it att det räknades som självförsvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker det var halvrätt eftersom staffsen inte hade 100% koll på situationen så det säkra var ju såklart att banna mig och låta mig göra överklagan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag precis hade börjat och lallade men nu har jag börjat ta RP mer seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske varit mer vis om mina vapen och inte så stressad och vilja ta fram vapnen såklart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jagf har lärt mig mer om regeln RDM, men jag visste såklart vad det var tidigare men nu har jag mer förståelse för var gränserna går.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Utveckla för att underlätta för oss, du är välkommen att skriva en ny överklagan imorgon!
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka