Accepterad Lennart69Horses | Ban överklagan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart69Horses

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274262415/

Ditt Hex-ID: 110000112b7358f

Vad är din discord tagg? Lennart69horses#8089

Vem var det som bannade dig? GrebbeN

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM ~GrebbeN.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som om jag RDM:ade men det gjorde jag inte. RDM är när man dödar någon utan anledning men jag hade faktiskt en anledning. Staffsen kom bara in i dålig timing.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg från jaktstället då jag hade köpt mina vapen, en polis sa åt mig och lämna den men jag sa att jag behövde ha en intervju så han tillät mig åka till trygghansa (Det var därför jag hade vapen på mig). Jag visste att man inte fick ha de i inventariet. Jag var precis klar med min intervju då det kom en man (som var min kompis). Min andra kompis skulle skoja lite och /reporta eftersom vår kompis skulle döda alla (det var del av RP). Så vi sprang runt och jaga varandra och tillslut var han så nära så jag blev rädd och vände mig om och högg honom. Sen skulle jag hämta upp mina kompisar som låg döda och när jag sprang ut ur trygghansa blev jag bannad i 15 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju ganska rätt att banna mig eftersom att det såg ut som om jag RDM:ade men tekniskt sett var det inte RDM och det finns ingen regel emot självförsvar. Och allt var egentligen del av RP, jag känner alla de som jag var med och vi hade blivit förda till sjukhus ändå. Det var min kompis som gjorde /report till staffsen men det var bara för att han visste att den andra killen skulle döda alla.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var för lall typ sekunden jag kom in på servern men nu är jag mycket mer seriös med mitt RP och stunden jag blev bannad var bara en intensiv situation av RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske försöka springa ifrån och ta min bil och rädda mig själv istället för att stanna kvar och döda honom. Men jag ville inte att de andra två skulle dö.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer absolut inte göra om det jag gjorde och jag kommer inte heller ha mina vapen på mig för när jag blir unbannad ska jag lämna de.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka