Nekad Lennart69Horses | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lennart69Horses

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274262415

Ditt Hex-ID: 110000112b7358f

Vad är din discord tagg? Lennart69horses#8089

Vem var det som bannade dig? AMYR

Hur lång tid var din ban? Återstår: 2 dagar 23 timmar 46 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det som står i bannen: Lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vädligt skadat och var påväg att dö, p.g.a. att någon körde över mig, så jag åkte med min bil och parkerade rakt framför sjukhuset för at springa in ohc få vård av Lars.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite jag men jag var väldigt stressad och var nära på att dö.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Parkera, men det hade tagit lite tid. Jag ville få vård så snabbt som möjligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte skynda sig när man håller på att dö.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Valde att neka då jag inte tycker överklagan är utvecklad nog. Välkommen tillbaka om 24h.

Tillbaka