Nekad Lennart63 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart63

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? oggefalk11

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Lennart Öberg är 38 år gammal och växte upp i en livlig del av Stockholm. Som barn var han nyfiken och intelligent, och hans goda skolprestationer öppnade många dörrar för honom. Han hade en nära vänskapskrets och de tillbringade timmar tillsammans, ofta på skateboard eller cykel, och drömde om äventyr.

Lennart är en glad och positiv person med en smittande skratt. Hans passion för motorcyklar började tidigt; han minns hur han som tonåring drömde om sin första hoj. Nu äger han en egen motorcykel som han älskar att köra på helgerna, särskilt när vädret är fint. För honom är motorcykelturer ett sätt att fly från vardagen och känna friheten i vinden.

När han inte är på sin motorcykel hänger han gärna med sina vänner, antingen på en uteservering i staden eller vid en grillfest hemma. Lennart har en förmåga att få alla att skratta, och hans omtänksamhet gör att vännerna alltid känner sig välkomna.

Trots sitt glada yttre bär han på en del osäkerhet. Efter en tuff tid i vuxenlivet, med arbetslöshet och personliga utmaningar, har han kämpat för att hitta sin väg. Lennart har insett att hans vänskapsband är det som verkligen betyder mest, och han strävar efter att bygga starka relationer och skapa meningsfulla minnen. Han drömmer om att en dag ge sig ut på en längre motorcykelresa, kanske genom Europa, och upptäcka nya platser tillsammans med sina närmaste vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När jag spelar i serverns RP kan jag bidra med att göra min karaktär intressant genom att han har en bra personlighet. Jag kan även komma på roliga händelser som kan hända så att man aldrig kommer bli uttråkad på spelet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man fokuserar på att göra spelet roligt och engagerande för alla inblandade istället för att bara tänka på att det ska vara bra för sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, några exempel är regeln "Genomtänkt" som handlar om att man sak ha en genomtänkt karaktär. Alltså att man ska låta som sin karaktär, bete sig som sin karaktär och inte bryta den.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det har jag inte.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att samarbeta och bygga relationer mellan karaktärer. Jag är även öppen för feedback om det är något jag kan göra bättre i min RP.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven med hjälp av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka