Ej Antagen Lennart17 | Chef-jobb ansökan [aimo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart17

Icke Medlem
Meddelanden
592
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? Aimo Park

Vad heter du i verkligheten? Noel

Vad är ditt användarnamn på discord? Lennart17.

Ange ditt födelsedatum: 14 November 2007

När fick du medlemskap på Unive? Blev nyss medlem igen på unive men annars har jag varit medlem på Unive sedan 2023, har tagit en paus och nu är jag tillbaka som medlem igen på unive. Igår fick jag Medlm.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Yes jag har varit chef flera gånger innan på Unive, varit chef på Båtbolaget,Trygghansa,Mekonomen. Så jag har en bra del av erfarenheter som hade hjälpt mig. Så jag vet lite hur man ska gå till väggar om man är ny schef på ett yrke.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med det här jobbet är att utveckla det och göra så att det inte är lika inaktivt som det är just nu. Och få lite mer struktur på jobbet eftersom det är ganska lallit i vissa fall. Så vill få en mer serös bild av jobbet och få upp det på bennen igen och anställa nya folk och rensa och så vidare. Kolla över vad som inte fungerar och försöka få det lite bättre och vara aktiv i dc så de anställda känns sig glada och så jag lätt kan få kontakt med dom.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har bra aktivitet. Jag är inne varje dag, När är helg så är jag kanske inne mellan 3-6 timmar och på en vardag 2-3 timmar varje dag ungfär.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka