Accepterad Lennart17 | Ban Överklagan (Djogge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart17

Icke Medlem
Meddelanden
592
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199444209736/

Ditt Hex-ID: steam:110000158733048

Vad är din discord tagg? Lennart17

Vem var det som bannade dig? Djogge

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-23 203751.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skött utan att parata på klippet och av den nya reglen eftersom ni är med stränga med att vara diskret nu när man skjuter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och flera andra från våran Allians var i sandy, då jag fick en prio ditt och åkte från gänghustet till platsen, sedan när ja kom fram var det flera bilar som jagade den gråa bmw som var med i ett gäng som vi har ett stort krig med. Så jag började också åka efter bilen sedan fick vi till slut stopp på bilen och riktade på homom men då åkte han bara vidare och då fortsatt jacketten igen och sedan hoppade några ut och skött mot bilen och då gjorde jag det samma för att försöka få stopp på bilen sedan till slut. Stannade den bilen men då var han död. Sedan blev jag bannad efter detta!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde väl fel, det kan jag erkänna men jag tycket att banen är rätt överdriven dock fick 11 dagar för detta, har ej varit bannad sedan i Aug 2024 så är den grön spelare. Tycker att den regeln att man ska vara mer diskret tar på för stort alvar. Jag fattar att man ska vara diskret som krim men att man får så stora åter gärden på den som en ban på 11 dagar är över gränsen tycker jag. Förstår att regeln finns men för lång ban alltså. Hade fattat om de bara var i några dagar men inte i 11.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan men som sagt var det väldigt länge sedan har varit ban fri i ett och halvt år tills denna. Jag har tidigare blivit bannad för vdm pwg rdm, jag har lärt min lärdom av dom och har nu en mycket bättre rp nivå på de senaste åren än tidigare då mina bans är rätt gamla nu. Eftersom ja inte varit banand på väldigt länge så har jag ju lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag genom att prata med honom först men de är lite svårt också när det är så mycket folk där men försökt att parata med honom innan och tagit det mer lugnt och väntat med att skjuta mott honom, gjort det lite mer lång dragit och legat längre bak och bara hjälpt till lite lungt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bara hoppa ut utan att ta det lugnt och parta med honom så det blir ett roligt scenario för båda även om han också gjorde fel, så ska man inte göra samma bara för de. Så nästa gång ska ja vara mer social och inte hoppas ut ur bilen och skjuta så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka