Ej Antagen Lennart17 | Ansökan till Forum Mod [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart17

Icke Medlem
Meddelanden
592
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad heter du på discord? Lennart17

Ange ditt födelsedatum 14 November 2007

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill prova på något nytt på Unive jag har tidigare varit staff flera gånger och spelat på servern väldigt mycket men vill nu testa något nytt och Forum mod värkar vara passande och känns som något jag hade kunnat vara här på Unive. De drar mig till att ansöka här som Forum Mod och de känns inte heller jätte svårt och sånt då jag har varit staff och vet hur forumet funkar.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja absolut annars blir att huller om buller. Om någon skulle gå vidare till intervju eller något sådant så blir det svårt att hitta den sidan och väldigt viktigt så det är ordning och reda på forumet. Så det är väldigt viktigt alltså.

Får en ansökan vara kopierad? Nej! då blir det plagiat och då blir man nekad automatiskt.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Det är ändån bra ordning här på forumet men ibland är det lite o ordning och det är väldigt viktigt att det är just ordning här å forumet så man hittar saker lätt och så. Att många ansökningar står länge utan någon staff svarar på dem i bland men annars är de bra skulle ja säga.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag tycker att forumet har en väldigt bra som det är nu men med lite mer ordning och lite andra filter på forumet. Så vanliga spelare och andra kan hitta saker lättare. trådar/ansökningar på rätt ställe så det blir enkelt och smidigt.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varje dag och när jag är leding är jag väldigt aktiv mellan 4-7 timmar per dag och på en vardag så är jag aktiv mellan 2-5 timmar. Men när jag är i skolan så är jag aktiv på mobilen/datorn under dagen också.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack

Inaktuell, inte visat aktivitet eller engagerat sig i din ansökan på för lång tid. Denna ansökan kommer låsas och arkiveras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka