Nekad Lennart Lönneträd | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart Lönneträd

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad är ditt discord namn? p0mpee

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som jobbat som byggare ett tag! har lätt för att skaffa vänner o vill gärna att gärna tjäna snabba o bra pengar! Har lärt känna mycke folk där på senaste o tänker inte sluta! Sover knappt! Han är 24 år! och kommer inte sluta för ens han e död! Hela hans familj är död, hans mamma hette veronica o hans pappa leif! Han har lätt att bli arg när någon snackar skit om hans mamma! Hans största intresse är att skapa vänner hänga med dem! om alla sover så åker han runt i stan och försöker träffa nya

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med positivitet, kolla vilka som FailRP och isf reportar dem! säger till om där finns någon glitch nu på senaste har jag använt mycket /help. vilket har fungerat bra. Jag tänker att en annan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att båda ska ha roligt i ett scenario. Så om tex jag är i ett slagsmål med 4 mer personer involverade så slår jag ner en kille och då kanske jag inte sparkar och slår så att han dör, att jag låter han får in lite slag också så att det blir roligt för båda sidorna.

Hur hittade du Unive? Fått mycke tiktok! när jag såg denna så verka den rolig så gick in joina!

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka