Accepterad Lennart Karlsson | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Buster

Vad är ditt discord namn? 𝓒𝓩 𝓡𝓐𝓜𝓑𝓞#0001

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eric Rambo. Han är 23 år gammal och växte upp med gangster kulturen. Han föddes i compton USA och har haft ett tufft liv. Men nu söker han en ny stad där han kan förbättra sitt beteende och bli en hederlig arbetare. Han har en väldigt soft och noncharlant stil och har stort intresse för bilar som t.ex lowrider. Hans drömjobb är securitas och är välödigt sugen på att gå med i unive staden. Hanär hyffsat omogen (inte lallig) men har ett stort intresse för att få ett redigt jobb. Han är väldigt bestämd och diciplinär och vet vad han tycker.
Han har haft tidigare problem med uppbyggnad av familj då han har behövt flytta runt mycket. Han har alltid haft en stor dröm om rikedom och villa och jag et att han ommer nå det målet. Han har haft ett drog problem under stor tid av sin uppväxt men nu är han äntligen ren. Han har i tidigare städer haft en stor samling bilar och fordon av olika sorter. Hans personliga favorit är bonneville och har har alltid gillat att rulla gs med boisen. Han har stora mål inom staden och längtar mycket till att få anlända in i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en väldigt seriös och sansad RP med en kreativ touch. Jag planerar länge och gör inte ofta saker på impuls. Jag är väldigt bra på att följa reglerna. Jag har också haft en stor variation mellan arbeten så jag vet hur man ska ha bra rp inom yrkena. Jag har också mycket erfarenhet inom svensk roleplay!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna eller förlora. Man ska spela för att alla ska ha kul och en bra tid på servern. Man ska vara schysst och inte klaga i ooc om man förlorar. Man ska ha som grundprincip att inte tänka vinna eller förlora. En vinst för en själv ska vara vinst för alla

Hur hittade du Unive? Av en kompis och hemsidor

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive! :unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka