Nekad Lennart Karlsson | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lennart Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Buster

Vad är ditt discord namn? 𝕭𝖚𝖘𝖙𝖊𝖗𝖎𝖝 #3188

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lennart Karlsson. Han är en riktigt slagskämpe och är 39 år gammal.
Han har gjort sig känd i flera olika städer och är en allmänt go gubbe. Han föddes i stockholm och han är riktigt proffsig när det gäller bilar. Han har tidigare varit polis chef i en annan stad och han har mycket erfarenhet inom ett yrke som strävar högt upp i hierarkin. Han har väldigt lätt att formulera sig. Han är proffs på ansökningar och kan få vilket jobb han vill. Han har är en väldigt tydlig människa och han har inga problem att säga ifrån. Han har jobbat på allt från bilfirmor till kåren. Han har lätt till att berätta hur det är för kollegor och han är väldigt exalterad till att få flytta in i den stora staden!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har god erfarenhet inom rp scenarion och jag är en väldigt engared och exalterad människa. Jag kan vara med och skapa roliga scenarion för alla och jag brukar ofta ha en positiv effekt på servrar och jag har inga problem att följa reglerna.
Jag har koll på alla era regler och jag har god förståelse för vad som är okej och inte.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rp för att vinna ett scenario. Om man t.ex ska köra ett bankrån så är det inte viktigt vem som vinner scenariot men det är viktigt att man inte förstör sin rp för att vinna

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en kompis som jag snackar väldigt mycket med. Han har berättat mycket om servern och jag är peppad!

Tillbaka