Lennart Bladh
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/snuskbulle/
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Sjölin
Vad är ditt discord namn? snuskbulle#8601
Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Lennart Bladh (min karaktär) är en medelåldersman som är född år 1973. Han är uppvuxen i en medelklass, ateistisk och rätt genomsnittlig familj i Stockholms län. Lennart är snäll i grunden, men han kan lätt bli irriterad och lätt provocerad om han upplever att någon i hans närhet beter sig på ett otrevligt eller onödigt sätt vid fel tillfälle. Han är även väldigt snål och kommer inte att dela med sig av sitt snus om du inte lyckas övertala honom på ett trevligt sätt. Även fast Lennart i grunden inte verkar trevlig, kan han visa mycket empati för folk som han bryr sig om. Han kan enkelt ge en hel snusdosa till någon han gillar, om de ber snällt, och han brukar även skänka pengar och saker som han inte behöver till andra personer som kanske behöver de mer än honom. Lennart har inte särskilt många intressen, om man inte räknar att köra runt med sin bil på landet och att snusa, men han letar efter en hobby.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad på er RP server eftersom att jag vill kunna delta i den community som ni har byggt upp. Jag tycker även att jag ska bli whitelistad eftersom att jag i framtiden kan hjälpa nya spelare att kunna komma in och att kunna passa in i eran server. Jag tycker också att det skulle vara kul om några av mina gamla vänner kunde börja köra RP, så då skulle jag kunna hjälpa med att få in nya spelare på servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill specifikt bli whitelistad på eran server eftersom att den verkar vara väldigt intressant och den har förmodligen den största player-basen av alla svenska RP servrar.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag scrollade genom FiveM's server lista med några vänner för att hitta en bra svensk RP server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna träffa nya vänner, att kunna bidra till eran community, att kunna förbättra mitt rollspel och framför allt att ha kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? För tillfället spelar jag inte på någon roleplay server, men för några månader sen brukade jag köra på LARP (Los Angeles Role Play)
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Sjölin
Vad är ditt discord namn? snuskbulle#8601
Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Lennart Bladh (min karaktär) är en medelåldersman som är född år 1973. Han är uppvuxen i en medelklass, ateistisk och rätt genomsnittlig familj i Stockholms län. Lennart är snäll i grunden, men han kan lätt bli irriterad och lätt provocerad om han upplever att någon i hans närhet beter sig på ett otrevligt eller onödigt sätt vid fel tillfälle. Han är även väldigt snål och kommer inte att dela med sig av sitt snus om du inte lyckas övertala honom på ett trevligt sätt. Även fast Lennart i grunden inte verkar trevlig, kan han visa mycket empati för folk som han bryr sig om. Han kan enkelt ge en hel snusdosa till någon han gillar, om de ber snällt, och han brukar även skänka pengar och saker som han inte behöver till andra personer som kanske behöver de mer än honom. Lennart har inte särskilt många intressen, om man inte räknar att köra runt med sin bil på landet och att snusa, men han letar efter en hobby.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad på er RP server eftersom att jag vill kunna delta i den community som ni har byggt upp. Jag tycker även att jag ska bli whitelistad eftersom att jag i framtiden kan hjälpa nya spelare att kunna komma in och att kunna passa in i eran server. Jag tycker också att det skulle vara kul om några av mina gamla vänner kunde börja köra RP, så då skulle jag kunna hjälpa med att få in nya spelare på servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill specifikt bli whitelistad på eran server eftersom att den verkar vara väldigt intressant och den har förmodligen den största player-basen av alla svenska RP servrar.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag scrollade genom FiveM's server lista med några vänner för att hitta en bra svensk RP server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna träffa nya vänner, att kunna bidra till eran community, att kunna förbättra mitt rollspel och framför allt att ha kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? För tillfället spelar jag inte på någon roleplay server, men för några månader sen brukade jag köra på LARP (Los Angeles Role Play)