Lennart Bladh
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/snuskbulle/
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Sjölin
Vad är ditt discord namn? d̴̃͝a̸͊̕d̸͒̂d̸̑́y̵̱̌#8601
Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en medelålders man som föddes i Stockholms län och är uppvuxen i en genomsnittlig medelklass familj. Han har en rätt blandad personlighet, ibland är han generös, ibland kan han vara så snål som möjligt. Han har inte särskilt många intressen förutom att köra runt på landsbyggden i sin genomsnittliga Volkswagen, men han letar efter en hobby.
Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att jag vill kunna ta del i Unive och jag vill kunna vara med i hela "experiencen".
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att den verkar intressant och är förmodligen den största RP servern i Sverige, och jag vill kunna ta del i det.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag scrollade runt på FiveM's server lista med några vänner.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna ta det av community:n och att kunna ha kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Den enda andra RP server jag kört på är LARP (Los Angeles Role Play), men det var ett långt tag sen.
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Sjölin
Vad är ditt discord namn? d̴̃͝a̸͊̕d̸͒̂d̸̑́y̵̱̌#8601
Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en medelålders man som föddes i Stockholms län och är uppvuxen i en genomsnittlig medelklass familj. Han har en rätt blandad personlighet, ibland är han generös, ibland kan han vara så snål som möjligt. Han har inte särskilt många intressen förutom att köra runt på landsbyggden i sin genomsnittliga Volkswagen, men han letar efter en hobby.
Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att jag vill kunna ta del i Unive och jag vill kunna vara med i hela "experiencen".
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att den verkar intressant och är förmodligen den största RP servern i Sverige, och jag vill kunna ta del i det.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag scrollade runt på FiveM's server lista med några vänner.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna ta det av community:n och att kunna ha kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Den enda andra RP server jag kört på är LARP (Los Angeles Role Play), men det var ett långt tag sen.