lengsui
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799907788/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mathias Landin
Vad är ditt discord namn? lengsui
Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2006
Berätta om din karaktär. Klas han är en go gubbe som är 43bast. Han gillar sport och bilar. Hans dröm jobb skulle vara att vara mekaniker eller jobba på vianor eller autoexperten. Han har ingen fru eller barn hans Mamma dog i cancer förra året.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är en go gubbe på 43 bast. Som gillar att meka med bilar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna skaffa mig ett riktigt jobb.
Hur hittade du Multistaden? Den kom upp i mitt flöde när jag sökte på "swe"
Vad har du för mål med ditt rollspel? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, För att jag tycker att multistaden är den bästa servern.
Vad är ditt namn i verkligheten? Mathias Landin
Vad är ditt discord namn? lengsui
Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2006
Berätta om din karaktär. Klas han är en go gubbe som är 43bast. Han gillar sport och bilar. Hans dröm jobb skulle vara att vara mekaniker eller jobba på vianor eller autoexperten. Han har ingen fru eller barn hans Mamma dog i cancer förra året.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är en go gubbe på 43 bast. Som gillar att meka med bilar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna skaffa mig ett riktigt jobb.
Hur hittade du Multistaden? Den kom upp i mitt flöde när jag sökte på "swe"
Vad har du för mål med ditt rollspel? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, För att jag tycker att multistaden är den bästa servern.