LENDRIT | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LENDRIT

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Användarnamn: LENDRIT

Vad är ditt namn i verkligheten? Lendrit

Vad heter du på discord? Lendrit#7595

Ange ditt födelsedatum 15 April 2001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vet inte typ vi 16-17.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle bara göra mitt jobb som sakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag vet faktiskt inte jag tycker den är bra.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? ja på 3 olika servar, men kan jag berätta en det gick till att man skulle banna dem som inte följ reglerna a och sen hålla ordning och reda på staden.

Har du några tidigare erfarenheter? nae bara staff.

Vad kan du om skripts? en samling av filer som kan startas ,stoppas och stardas individuellt,

Varför vill du bli staff? få lite årning och reda och setta dit folk som t.e.x rdm:ar folk.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? nej jag gillar bara multistaden INGEN ANNAN

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? njae jag vill ha ett vrf hen nekade de

Om du verkligen vill bi staff tror jag att du måste utveckla dina svara rätt mycket.

MVH Dansken

Wl ansvaig på multistaden
Öppen PM snabba svar
Discord Dansken#2088

Hej Lendrit!
Om jag vore staff ansvarig skulle jag velat se mer utvecklade svar på frågor där du berättar om vad du kan bidra med samt vad du tänker göra som staff. Sedan om du har erfarenheter beskriva mer kring det för att få en bakgrund i vad du kan osv. Jag som erfaren medlem vill ge dig tips att utveckla svaren med mer text och beskriva olika situationer i olika scenarion och hur du gör i ett sådant ärende. Sedan se hur du tänker hur du ska kunna gå vidare och bli uppsatt till en högre roll som staff efterhand, och för att lära känna dig lite bättre så hade de varit kul att kunna läsa en liten bakgrund om ditt verkliga liv, till exempel vad du gör på fritiden eller om du brukar göra något annat speciellt. Jag är nog ganska säker på att du kan utveckla ytterligare, ge ett försök i alla fall.
Med vänliga hälsningar Alexander Linderoth! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka