Nekad Lenart Andresson | Medlem ansökning [Nordquist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lenart Andresson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198448157334/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Abrahamsson

Vad är ditt discord namn?

Vad är ditt födelsedatum? 12 1

Berätta om din karaktär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tar RP på allvar och vill vara gärna en del denna Community.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en väldigt stor server och jag har många vänner som spelar på serven. Jag vill också vara med på serven för det är en väldigt seriös RP server med seriösa spelare. Sen är det också en väldigt populär server vilket är kul för det är alltid spelare inne.

Hur hittade du Unive? Jag har hör från många kompisar om serven. Sen har jag också sett många på tiktok och Youtube spela på serven.

Vad har du för mål med ditt rollspel? som mål har jag att bli kriminell och sen starta eller gå med i ett gäng. För det känns som att det är roligare att vara kriminell och gå med i gäng för man får några som skyddar en och man kan vara med och skydda dom andra i gänget.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli kriminell och gå med i ett gäng.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Tillbaka