Nekad Lenart Andresson | Ban överklagan [Julle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenart Andresson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448157334/

Ditt Hex-ID: 11000011d14a296

Vad är din discord tagg? adam13456#0353

Vem var det som bannade dig? Julle

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, rpar ej på skador.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han tycket att vi rpade för lite när vi crashade med bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var påväg till meth produktionen från vårt gäng hus och då råkade min kompis köra in i ett elskåp bilen gick inte sönder så vi fortsatte att köra men då blev vi prejade in i väggen och då gick bilen sönder helt. https://medal.tv/games/gta-v/clips/OIx8GSacB30vE/d1337vhJvmmn?invite=cr-MSxHdW4sMzY1NjAwMzIs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en fel ban för han hör inte vad vi säger vilket gör att han inte hör när vi rpa på att vi fick ont så han vet inte om vi rpade eller inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad för detta innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kanske borde suttit kvar längre i bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska rpa mer på skador och det mer på allvar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, ni krockar sitter kvar i bilen i 5 sekunder sen är det ut och kuta. Tänk på eran rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka