Accepterad Lemy | Medlem ansökning [Samme] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lemy

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? lemyaviation

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wille Bengtsson, 30 år (1994/06/27)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Respektfull, Seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer från Uddevalla och är uppväxt i ett ganska välbärgat område med sina föräldrar Hans och Greta. Wille älskade flygplan och har alltid gjort det men också polisen. Varför han älskade polisen så mycket var det goda arbetet de alltid gjorde för samhället och att de vågade göra det de gjorde. I Uddevalla var det också mycket skjutningar och detta var inte något som Wille tyckte om. Han gjorde det därför hans livsmål att stoppa kriminaliteten och skjutningarna i Uddevalla. Så fort han blev 21 blev han polis och han flög upp i rangerna. Efter ett par år så hade han lyckats ta sig till Poliskommissarie och han hade stoppat all kriminalitet och lyckats med sitt livsmål. Men Wille blev väldigt uttråkad när det inte fanns något jobb att göra och ville flytta till en ny stad. Han bestämde sig för Stockholm men på perongen såg han ett flygblad där det stog "Unive City". Wille tyckte det såg ut som en jätte trevlig och rolig stad och valde att ta tåget dit istället. Nu när Wille har anlänt till Unive City så är hans framtidsplaner att bli polis och försöka hjälpa staden så mycket som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt god social rp då jag är en seriös rpare som faktiskt vill ha roliga och långa scenarion och inte är här för att lalla. Jag kan också bidra med mycket respekt mot alla medborgare då jag inte orkar bråka och bara vill ha en rolig stund med alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna ska göra sitt bästa för att båda sidorna ska ha roligt och ingen bara spelar för att vinna. Ett bra exempel kan vara t.ex att jag göra bankrån med mina vänner och polisen anländer till platsen. Mina vänner lyckas ta sig ifrån platsen men inte jag. Jag måste börja springa men saktar ner lite så att polisen lyckas ta mig vilket då öppnar upp för ett nytt scenario, att de griper mig och har förhör med mig. Om de väljer att häkta mig så kanske mina vänner försöka bryta ut mig och då har man helt plötsligt utöckat scenariot i ett par timmar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. En gång när jag körde bil så körde jag uppför ett berg med en sedan vilket inte alls var realistiskt och jag fick en 2 dagars ban. Jag skulle sagt att jag lärde mig väldigt mycket från det då jag ej har gjort det igen och har inte brytit mot server regler på ett bra tag nu.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det kan jag. METAGAMING: man använder sig utav information så ens karaktär inte vet om. T.ex om min kompis säger att han är på torget när jag letar efter honom men han säger det på discord och sedan kör dit för hämta upp honom så har jag brutit mot METAGAMING. POWERGAMING: Man använder sig utav omänskliga krafter alltså att man kanske krockar in i en vägg i 200 km/h men inte rpar på skador. VDM: (Vehicle Death Match) Man använder ett fordon som ett vapen. T.ex att man kör på folk med mening. RDM: (Random Death Match) Man dödar någon utan bakomliggande scenario eller anledning. T.ex att jag dödar någon som jag aldrig har träffat mitt på torget. SUNTFÖRNUFT: Man ska allti rpa på ett realistiskt sätt och bara göra saker som faktiskt hade gjort IRL. Då skue helt enkelt ha ett logiskt tänkande som ska göra så att din rpa blir så realistisk som möjligt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det vill jag inte.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka