Accepterad Lemy | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lemy

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? lemyaviation

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Mårten Svensson och är 30 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Rolig, Intressant

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Mårten Svensson och är 30 år gammal. Jag kommer från Uddevalla och bor ensam med min katt Bengt i en 1:a. Ända sen jag var liten så har jag alltid drömt om att bli polis och det har varit mitt dröm yrke. Jag växte upp i ett bra grannskap och levde bra där hela min uppväxt. Men det var något med kriminaliteten i staden som jag inte tyckte om. Det var för mycket och jag ville få stopp på det. Så fort jag blev 18 år gammal så blev jag polis och började arbeta i Uddevalla. Jag tog mig snabbt upp genom rangerna och tillslut så var jag Polis Kommisarie och kriminaliteten var borta. Nu letar jag efter en ny stad med nya möjligheter och vill därför flytta till Unive City.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god social rp men också med respekt mot andra medborgare. Jag tycker inte om att få folk att känna sig obekväma eller stressade och jag tycker inte heller om att vara dum mot andra och skada de. Jag kan också bidra med realistisk rp och är bra p åatt följa server regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så båda parterna har det roligt i ett scenario. Säg nu till exempel att jag gör bankrån med mina vänner. Mina vänner lyckas smita men glömmer mig och jag får börja springa till fots. Istället för att jag verkligen försöker komma iväg från polisen så saktar jag ner lite kanske rpar på att man är trött och låter polisen fånga mig men inte på ett sätt så det ser ut som att jag har gett upp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag. Men det vara bara när jag var som nyast till FiveM.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle Death Match) Man använder ett fordon som vapen, RDM (Random Death Match) Man dödar någon utan giltlig anledning eller bakomliggande scenario, Suntförnuft: man rpar på ett realistiskt och logiskt sätt. Man gör inte saker som man inte skulle göra IRL.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tror jag faktiskt inte.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka