Nekad Lemy | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lemy

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? lemy08

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Berätta om din karaktär. Hasse Andersson är en robust och erfaren man med ett liv fyllt av motorcyklar och bilar. Vid 43 års ålder har han sett och upplevt mycket på vägarna och inom MC-världen. Han är en äkta entusiast som inte bara ser sina fordon som transportmedel utan som en livsstil. Uppvuxen i Brastad i Bohuslän, har Hasse alltid haft en kärlek till fart och äventyr. Redan som tonåring fanns det något magiskt för honom i ljudet av en brummande motor och känslan av frihet som kommer med att korsa landskapet på två hjul. Efter att ha tillbringat en stor del av sitt liv i en MC-klubb i sin gamla stad har Hasse precis tagit det stora steget att flytta till en ny plats. Han har lämnat sina gamla vänner och kamrater bakom sig och letar nu febrilt efter en ny klubb att ansluta sig till. För Hasse är detta inte bara en fråga om gemenskap; det handlar också om att hitta ett nytt hem för sin passion och sitt intresse för motorcyklar. Med åren har Hasse utvecklat en djup kunskap om både motorcyklar och bilar. Han kan prata i timmar om olika modeller, motorer, och prestandauppgifter. För honom är det inte bara en hobby utan en livsstil som genomsyrar allt han gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra socialrp och inget lall. Jag kan också bidra med att alla har det kul i scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar eller tar beslut medvetet för att gynna den andra sidan eller motståndaren i en given situation. Det kan vara ett strategiskt drag som används i olika sammanhang, till exempel i spel, förhandlingar eller politik.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag ett exempel är Suntförnuft alltså att man rpa rimligt och realistisk. Man ska inte t.ex bli terrorist eller att hota med att spränga upp polis stationen. Det är inte alls Sunt Förnuft för det är inte något du skulle gjort i riktiga livet. Ett annat exempel är NLR alltså att man inte ska komma ihåg saker från tidigare scenarion om man har dött i de. Säg att jag dör i en shootout och respawnar, då får jag komma ihåg vem jag är och vem jag är i gäng med men inte vad som hände i scenariot. Säg att man hade ett gäng möte innan shootouten för att man skulle råna gänget man hade shootout med, då ska man inte komma ihåg det heller för att det är en del av scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på Atrax RP, Vulix RP, Vation RP och Nexass RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de känner jag inte att jag behöver.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka