Accepterad Lemothe | Medlem ansökning [coldfaithtv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThaiTaxi

Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? ThaiTaxi#8435

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter oscar jonsson och är nu 23 år gammal, under hans uppväxt så var han uppväxt kring mycket gäng kriminallitet och hade själv hamnat i det livet under ett tag men senare tagit sig ut och nu lever ett glatt och fridfullt liv. han kom in i detta livet under 16 års åldern då han ville tjäna pengar på ett enkelt sätt och då så kollade han med hans storebrorsa om han kunde göra något åt han och de slutade då i att han och hans bror hamnade mitt i en gängkonflikt vilket ledde till att hans storebror dog och då hamnade han i en låg del av sitt liv men lyckades ta sig ur det genom att han gick terapi i några månader vilket gav han lite lycka i livet men var fortfarande väldigt ledsen och då så började han gå till kyrkan och be vilket ledde till att han blev lyckligare och nu så har han en egen kyrka som han driver men är inte präst eller nått sånt utan ägare och denna kyrka är för folk som har haft en tragisk ungdom och vil få lycka i livet och nu så lever han ett lyckligt liv med frid och fröjd och han har även under denna tid lärt sig att man skall ej se upp till folk som man vet ej gör det rätta i livet för då kan det gå dåligt för dig. Han är har då nu för tiden avgått som kyrk ägare och äger en bil mekaniker firma med sina polare och känner att detta är det han vill göra för resten av sitt liv!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp där det blir kul för båda parterna och se till att de har kul då de gör scenarion med mig samt när jag skapar scenarion.
Kommer också hålla mig till reglerna så att det blir rolig rp för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ej ska göra allt i din makt för att för att vinna ett scenario T.ex: Du är under ett butiks rån och dem sån håller dig gissla går iväg och då börjar du slå de för att vinna scenariot. Detta åker du på P-ban också för för att du fear-rpar då om du är under pistolhot så ska du Värna för ditt liv!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått alla. RDM: dödar någon utan anledning VDM: använder bil som ett vapen Metagaming: använder t.ex discord info ingame

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kring 800 timmar på unive så ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka