Nekad Lemothe | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården] [Jarre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ThaiTaxi

Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? oscar

Vad heter du på discord? thaitaxi

Hur gammal är du? 15/08

Hur länge har du spelat på Unive? vart medlem i strax 2 månader men varit medlem innan också.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till så att kriminalvården får sitt "shine" så att det ser aktivt ut och att jag ska se till att de fångade kriminales får de fint i fängelset och att vi behandlar de bra. Jag kommer som chef se till att de som kommer hit för att söka jobb ser att detta ställe drivs av en motiverad chef som vet vad stället behöver för att få till sin aktivitet. Jag kommer även att sparka de som är inaktiva och göra en koll och kanske en rensning då jag tror de flesta kommer vara inaktiva och göra en koll på vilka som vill ha kvar jobbet och anställa de som är aktiva och vill gärna driva igång kriminalvården igen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på några jobb som t.ex: Sc Styling personal ansvarig, marja lisas och varit chef på trygg hansa och chef på Gripen Taxi. så jag har erfarenheter inom anställning och sånt så jag kommer inte ha några problem med grejer inom anställning och sånt!

Hur ofta kommer du vara inne? Veckodagar: 4-5 timmar
Helger/Lov: 8-9 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig att ta intervjun

Tillbaka