Nekad Lemothe | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThaiTaxi

Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048405329/

Ditt Hex-ID: 110000140dbb151

Vad är din discord tagg? thaitaxi

Vem var det som bannade dig? Morre

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 10_2_2023 10_59_47 AM.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade haft kvar något som är kallat tracers på FiveM filerna då jag spelade unive vilket ej var meningen och skulle bara pröva det till Fivem arena och var ej menat för unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra i mitt gäng satt i krim support då vi hade blivit nersjutna av ett annat gäng då jag tog ett klipp vilket jag ej la märket till att jag hade tracers inlagd i fivem filerna vilket som sagt var för att pröva och då vi satt i support så märkte en staff det och bannade mig för det. jag skulle pröva tracers på en server som heter Fivem arena för att skoja med mina vänner att jag var mycket bättre än de och det var också dumt för att jag då efter det hade helt glömt bort att de var kvar i filerna då jag gick in på unive igen men jag tror att de tracers jag hade var AK tracers vilket inte ens är till min fördel då jag ej hade en ak under den tiden jag råkade ha mina tracers.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var ej felaktig då det var jag som hade glömt att ta bort tracers ur Fivem filerna för att jag var glömsk och direkt efter gick in på unive och märkte inte förän att jag såg mitt klipp att jag hade glömt att ta ur tracers ur fivem filerna och vilket var dumt av mig och det kommer aldrig att hända igen och jag ber verkligen om ursäkt till att jag råkade ha på det och jag är ingen problem spelare eller nått och det var inte meningen att ha en Tredjepartsmjukvara på servern och det kommer alrdig att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans är sen 2021 då jag var en lallare på servern och min senaste ban var då jag råkade slå nån på piren vilket jag lärt mig att man aldrig får göra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat efter jag gick ut ur Fivem Arena tagit bort mina tracers så hade jag aldrig hamnat i denna skit som jag sitter i nu och jag hade även kunnat tänkt lite innan jag skulle pröva tracers om det var en bra ide eller om det var en dum ide

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer aldrig mer i mitt liv att använda eller ens nånsin tänka mig att använda tredjepartsmjukvaror igen och det var väldigt dumt av mig och händert som sagt aldrig igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka