Nekad Lemothe | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThaiTaxi

Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048405329/

Ditt Hex-ID: 110000140dbb151

Vad är din discord tagg? thaitaxi

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 11_12_2023 3_59_38 PM.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stod vid en häck med ett vapen uppe och sen kommer polisen och skjuter mig som jag senare blir tagen i handfängsel och går in genom en grind och låser bakom mig vilket tydligen var sunt + pg vet ej hur det var sunt förnuft men dem banna mig för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid en buske då jag vaknade i mitt gänghus och hörde att våra grannar hade varit uppkäftiga vilket då dem hade riktat på mina polare vilket gjorde så att vi startade en skottlossning och sen så ställer jag mig vid en buske med vapnet uppe och då kommer polisen och ser mig me dett vapen och tar mig vilket jag då efter går in genom grinden med handbojor på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en halvt felaktig ban eftersom att efter detta hamnar vi i en stormning vilket gör så att vi fastnar i en källare och senare skjuter ner kring 20 poliser och under denna tid sitter alla poliser och skriver i OOC medans staffs säger INGEN OOC men de skiter i det och senare så kommer sjukvårdare och hjälper alla poliser så att de lever och sen kommer ner igen och skjuter men så går de också och kör drönare i ens face och allt så att vi ej kan skjuta de samt så sitter VIBLE och staff dissar i OOC men han får ju inga åtgärder samt sitter i OOC och säger att NLR ej gäller för poliser då det ska göra det samt att om krims ska åka på p-ban för att komma tillbaka t en skottlossning så ska la poliser också åka på det. men jag skulle ej ha låst grinden efter mig vilket var dumt och att jag ej kommer göra det igen då det kanske ej skulle ha gått IRL.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans är sen typ 2 månader sen och de är för att jag sparkade av nån från en cykel och resten är typ sen 2021 och det var för lall men det var väldigt länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra så att ej låsa grinden och kanske fortsatt gått men inte låst vilket då hade även gjort så att polisen ej kanske stormat. Polisens RP var dock ej så rolig då de fick hjälp så fort de dog och de relogga för att ej dö samt så kör de drönare i ens ansikte så att vi ej ska kunna skjuta dem samt så måste poliserna vinna varje scenario för märkte att alla satt i OOC och klagade på våran RP då allt vi gjorde var att skjuta dem medans då VIBLE också sitter i OOc och käftar mot en staff och säger att NLR ej gäller för polisen och att de ska få fortsätta stormningen och senare får ner mig och resten genom att vissa poliser F9 abusear så att vi inte ser något samt kör drönare i våra ansikten och en skriver till och med i OOC "Undeffa" så jag skulle även vilja misstänka de för meta. Asså jag tycker att polisens RP var allmänt dålig då liksom de väntade i 20 min på en nyckel för att senare storma och alla poliser dör men sen så får de hjälp och fortsätter att skjuta och att RIKSPOLISCHEFEN sitter i OOC och hetsar samt säger att vissa regler ej gäller för polisen och att en staff ska "Hålla käften" vilket jag tycker att sånt ska ej förekomma under en skottlossning och ses som Dålig RP och även så lyssnar inte POLISERNA på STAFFS som säger "Poliserna som fick hjälp kan gå!" men de lyssnar inte och stannar kvar och skjuter mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ej ska låsa en grind bakom mig och att jag ej ska göra det igen för att det var för att det var mitt sista vapen jag hade och jag orkade inte hamna i fängelse och att jag tycker att det jag gjort var fel men att de polisen gjorde var värre än de jag gjorde och att jag skulle gärna önska att jag blir unbannad då jag egentligen skulle hamnat länge i fängelse så kommer vara typ lika som att ha en 8:a dagars ban och hade kunnat bidra med ett kul scenario som en fritagning vilket kan vara kul för båda parterna! Även så hade jag kunnat gjort annorlunda att jag skulle tänkt igenom saken innan jag började gå mot grinden och isf så hade jag nog ej låst grinden bakom mig för det går nog ej om jag har handbojor på mig men och jag tänker inte göra om det då det var dumt och att jag skulle gärna bli unbannad då jag kommer att sakna mina polare de 8 dagar jag är bannad medans om jag var unbannad så hade jag kunnat haft kul med mina polare!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka