Nekad Lemothe | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThaiTaxi

Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Ditt discordnamn: thaitaxi

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag är perfekt för detta arbete då jag ej är en partisk staff som ej vågar ta åtgärder på vissa personer utan jag skiter i om det är mitt gamla gäng, har de gjort fel har de gjort fel och det ska få de åtgärder som måste tas och jag är VÄLDIGT aktiv på servern och är väldigt dedikerad till att få servern till en bättre plats för de nya medlemmar som kommer till servern så att de ser att detta är en seriös server och ingen server som man går in och lallar på för då åker man på ban.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är allt för mycket lallande över allt. som t.ex på piren ser jag vissa som springer runt med musik igång och kallar folks bilar fula och hamnar i slagsmål med mening för att "ha kul" vilket vi ej tollererar på servern och att allt för mycket skjutande/rånande på servern, det är mer krim RP än vad det är vanlig jobb RP ser mer gäng än jobb aktiva ibland och tycker att denna server kan behöva lite striktare Krim RP så att vi kan få lite mer lagliga Rpare in på servern så att det blir aktivt på båda sidorna. Jag tycker även att jag ser att vissa har en ganska låg Rp nivå vilket kan göra att scenarion blir tråkiga för motparten eftersom att om "du" ej har en hög Rp nivå som t.ex: du kidnappar nån bara för att råna dem sen lämna dem mitt ute i ingenstans, det är ett exempel på någon med låg Rp nivå för då måste han "du" kidnappat ta sig tillbaks till möjligtvis stan från paleto och det är ej så kul för motparten.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan jobba tillsammans att hålla lite mer koll på den kriminella Rpn och försöka analysera och försöka se vad som är de störtsa felen till att folk enbart vill Rpa krim istället för laglig och bara åka runt och skapa problem (nu skapar ju inte alla problem men det är nog mer problemspelare än de som faktist ej vill skapa problem).

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt för mig att agera professionellt eftersom att agerar man ej professionellt så kan du bli av med din staff och då kan du ej lösa de problemen som du vill lösa och att agera professionellt är att som exempel: Ej lalla i support med andra bara för att de är dina polare, Ta allt seriöst så att folk ser att du är en seriös staff och känner att de får bra hjälp av dig i support, Att ha tålamod i support då vissa kanske är lite segare än andra och då är det viktigt med Tålamod som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mitt privata liv består mest av att va i skolan sen komma hem och spela unive och plugga (om jag har prov) sen att balansera det mellan staffarbete och Rp så skulle jag säga 80% staff arbete och 20% Rp då jag känner at staffarbete är något som hade passat mig då jag har motivationen och orken till att va staff.

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat kring 1 månad i 2021 och 2022 sen under hela året 2023 så har jag vart medlem i 8-9 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit SV 2 gånger så har mesta dels koll på hur detta går till.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka