Nekad Lemon1 | Medlem ansökning (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lemon1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lifesLemons123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anders Bengtsson

Vad är ditt discord namn? Lemon#6945

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Evert Larsson är född 1969 och är intresserade i snabba bilar och droger. Evert drar i sig allt han kan få tag i, Hasch, kokain, amfetaminer men det gör han till en opålitligt langare men en rolig kompanion. Evert undviker helst polisen eftersom han är rädd för fängelse vilket gör att han vill göra det han kan för att hålla låg profil och underlätta för polisen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med bra scenarion och jag försöker underhålla alla som blir involverade i scenarion samt som jag håller det professionelt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? först var det spelar antalet och sen efter att ha kört ett tag på servern så märkte jag att den hade bra scripts och bra bilar.

Hur hittade du Unive? Tröttnade på Engelska RP serverarna så jag tänkte jag skulle prova svenskt roleplay och då var det denna som hade mest spelare och bäst scripts.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Främst att vara underhållande men ändå hålla det seriöst

Vad har du som mål att uppnå på Unive? skapa spännande och roliga scenarion med andra medlemmar på serven.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte längre.

Tillbaka