Nekad Lemon1 | Medlem ansökning | Dreamer [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lemon1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lifesLemons123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anders

Vad är ditt discord namn? Lemon#6945

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Evert är född 1969 och kommer ifrån de norra delarna av Sverige där han växte upp fattigt med sin ensamstående och drogberoende far. Evert började jobba tidigt i sin ungdom för att kunna hjälpa sin far betala räkningar men alla pengar gick till droger och under dessa omständigheter så blev Evert snabbt drogberoende själv.
Efter Everts Far dog av en överdos när Evert var 26 år gammal har Evert försökt tagit sig ur sitt egna missbruk utan någon lycka.
Evert har ett kort temperament och kaxig attityd men om han blir trevligt bemöt så är han väldigt trevlig tillbaks men bemöter man han otrevligt så löper det risk att man får en redig avhyvling.

Evert är mycket intresserad i bilar och fotboll, Evert anser att det bara finns ett rätt fotbollslag och det är Liverpool. Evert har en dröm om att bli mekaniker eftersom han bil intresse är enormt och det har varit en barndomsdröm för Evert att bli mekaniker.
Evert flyttar nu till Unive för att följa sin dröm om att bli mekaniker och i hopp om att bekämpa sitt drogberoende.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har närmare 600 timmar i erfarenhet inom RP och jag vill gärna bli en del av Unive härliga community och hjälp utveckla servern. Jag bidrar med roliga och händelserika scenarion och jag försöker så gott jag kan att alla som deltar i scenariona har lika roligt. Jag håller hög nivå på mitt rollspel och jag är seriös i mitt rollspel och bryter aldrig karaktär.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Serverns community, alla som jag har stöt på har varit väldigt trevliga och hållt en hög och seriös nivå i deras rollspel. Staff på servern är också extremt hjälpsamma och gör sitt jobb bra igenom att hålla koll på serverns regelbundet.

Hur hittade du Unive? En vän berättade för mig om servern och hur bra dess community och RP är.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att utveckla som rollspelare och nå en ännu högre nivå i mitt rollspel och bringa glädje till andra rollspelare på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli en igenkänd karaktär på servern och bli en framgångsrik mekaniker och kanske eventuellt vara ägare över en firma.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är endast delaktig i Unive då jag känner att jag passar in på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka