Accepterad Lelleyaboi | Ban överklagan [Laris]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3526
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3526

Gäst
Användarnamn: Lelleyaboi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ug6

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Leon

Vad är din discord tagg? toikloik#2618

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft, Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag ställde mig upp på en persons bil och sparkade sönder rutan mitt på torget garaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en bil som jag tyckte att jag kände igen då sprang jag dit sa "Din lilla snor unge" och i hans ögon höll jag i en brandsläckare men det höll jag inte i för mig men det var ju inte anledning till bannen aa men iallafall sen körde han mot garaget och jag sprang oxå dit sen blev jag påkörd av han när jag skulle springa över parkeringen vid garaget då sprang jag efter och sparkade sönder bilrutan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban då jag sparkade sönder hans ruta, och bettede mig lite dåligt mot han då han ej förtjänade det då han ej körde på mig med mening.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blacklist! Efter det har jag fått 2 Bans detta är den tredje den ena var för Sexuella Trakasserier vilket inte är okej har pratat med tjejen och bett om ursäkt och det ska aldrig hända igen och den andra var för att jag o min kompis lallade lite vid en kompis affär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara skitit i att han körde på mig då de kan ha varit dsync eller nåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte sparka sönder hans ruta då det inte var hans mening att köra på mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka