Lelleyaboi | Ban överklagan "Flerryberry"

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3526
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3526

Gäst
Användarnamn: Lelleyaboi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ug6

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Leon

Vad är din discord tagg? toikloik#2618

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft, Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel men det var såhär att detta hände typ 1 vecka innan då jag ringde en Mekonom drog fram Pistol och sa att han skulle fixa bilen gratis det blev ett så kallat "Gud Ärende" Efteråt och det hände ingenting modden sa inte att jag gjorde fel eller någonting det vara bara så att Mekonom skrev /report och så kom han och ville veta vad som hade hänt men eftersom hade inte sa någonting om att jag gjorde fel eller nåt antog jag att det var okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte ifrån Sandy emot vårt gänghus och där Blev jag teleportad av Lachoman och han sa att jag skulle in i Väntar på support så gjorde jag det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban men jag tyckte att Modden kommer ej ihåg vem det var gjorde fel då han ej så till mig att jag hade gjort fel så att jag trodde att det var okej. Men det var det tydligen inte och nu vet jag det och detta ska aldrig hända igen. Jag gjorde ju fel som tvingade Mekonomen att fixa bilen gratis men jag betalade iallafall fakturan senare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Rasism, att aldrig använda ett ord som nedverderar mörkhyade. Fearrp att alltid lyssna på någon med t.ex. en Pistol i handen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bara betala fakturan då jag har pengar så att det räcker. Men som sagt eftersom inte modden sa någonting om det så visste jag inte med det är mitt eget fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte får hota någon i tjänst till döds.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka